Zoloft

Užívám lék Zoloft, zhruba 5 týdnů a asi před 3 týdny mě začal bolet levy široký zádový sval. Bolí pouze při pohmatu nebo pokud na něm ležím. Také se mi v oblasti svalů objevila malá bolestivá boulicka velikosti hrášku. Mohou to být vedlejší účinky léku? Jaké bych měla absolvovat vyšetření? Za odpověď děkuji. Pavla.

Odpověď odborníka:

Domnívám se, že tyto obtíže s užíváním léku nijak nesouvisí. Určitě navštivte svého praktického lékaře, základní vyšetření snad správně odhalí příčinu vašich obtíží, nebo alespoň určí směr, kterým se ubírat.
S pozdravem Karel Bláha - praktický lékař

MUDr. Karel Bláha
MUDr. Karel Bláha

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Praha 7

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: