Zpožděná menstruace

dobrý den,zhruba před 2měsíci mi má doktorka předepsala organmetril na oddálení menstruace,jelikož jsem jela k moři.Nikdy jsem nebrala antikoncepční pilulky.Po návratu jsem prašky vysadila a 3 den jsem menstruaci normalně dostala s tím,že místo týdne jsem jí měla 14 dní.po menstruaci jsem měla chráněný pohlavní styk,ale minulý týden jsem měla menstraci dostat ale pořád nic jen špiním,bolí mě v podbříšku mám oteklá prsa,celkově jsem oteklá stejně jako před každou menstruací.tak jsem se chtěla zeptat čím to může být,jestli mi menstruační cyklus,mohly rozhodit ty prášky na oddálení?před 14 dny jsem měla tedy střevní chřipku.děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Petro, teoreticky mohly zapříčinit větší snížení ve vašich hladinách hormonů po vysazení, záleží i na tom, jak dlouho jste je užívala. Během měsíce by se ale vše mělo vrátit do normálu. Pokud další měsíc budete pozorovat nějaké nepravidelnosti, určitě zajděte za gynekoložkou. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: