Zpožděná menstruace

Dobrý den,minulý měsíc jsem začala brát nový typ pilulek YAZ,předtím jsem brala Lindinette a toto pondělí jsem měla dostat menstruaci,ale nic.Ale od minulého pátku beru antibiotika,může být zpoždění způsobeno tínto?Děkuji

Odpověď odborníka:

Ano, někdy užívání antibiotik může vyvolat posuny cyklu, antikoncepci berte dál tak, jak máte. Pokud byste měla pochybnosti, zda nejste těhotná ( pokud třeba neberete tabletky zcela pravidelně), udělejte si před započetím dalšího platíčka těhotenský test.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Rychlý průvodce rakovinou prostaty aneb Co je dobré o této nemoci vědět
Porucha jater se projeví i na rukou
Články: Porucha jater se projeví i na rukou
Jaterními chorobami, ať už...
Extáze – nejen droga lásky
Články: Extáze – nejen droga lásky
Každá lidská bytost má...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Co se skrývá za pocitem studených rukou a nohou?
Články: Co se skrývá za pocitem studených rukou a nohou?
Pocit studených rukou a...
Měření nitroočního tlaku
Články: Měření nitroočního tlaku
Vyšetření nitroočního tlaku...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: