Zpožděná menstruace

Dobrý den, vysadila jsem pilulky a už tři týdny mám zpoždění menstruace. Sex jsem neměla..Momentálně jsem v zahraničí, kde zůstávám do května..Může to být stresem, změnou prostředí? Je nutné vyhledat léjaře i zde? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, menstruace se nemusí dostavit, nazývá se tzv. "post pill amenorhea". Pokud nemáte potíže, bolesti apod., lze vyčkat cca 3M při vyloučení gravidity.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bulka na penisu Prosím, udělala se mi asi před 14 dny na penisu těsně pod...
  • Crp + fw při rakovině Mají pacienti, u kterých byla diagnostikována rakovina...
  • Pálení na jazyku Chtěla bych se zeptat, o co se jedná. Pálí mě druhým dnem na...
  • Zalehlé levé ucho Chci se zeptat mám už 8 den zalehlé levé ucho a cítím...
  • Flucinar mast Prosím o radu.Od gynekologa mám předepsaný Flucinar na vaginální...
  • Pásový opar Pracuji s dětmi v děckém domově. Před týdnem se u jedhoho dítěte...
 
Naposledy čtené: