Zpožděná slabá menstruace při antikoncepci mywy

Dobrý den, již skoro rok beru antikoncepci Mywy, několikrát jsem menstruaci vynechala a pokračovala aktivními pilulkami. Vždy jsem poté po vysazení měla normálně menstruaci, avšak momentálně po dobrání platíčka přišlo jen velice slabé špinění 1 den a následující 3 dny nic. Po těchto 4 dnech jsem normálně začala užívat antikoncepci a hned druhý den se dostavil lehký krvavý výtok, který trval tento týden. V tomto jsem měla nechráněný sex. Bohužel nemám možnost navštívit lékaře,dělala jsem si 3 testy a ukazují, že těhotná nejsem. Mockrát děkuji za radu co v tomto případě dělat.

Odpověď odborníka:

Pokud je vyloučena gravidita dokončete načaté platíčko a udělejte si normální pauzu během které by měly přijít menses. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: