Zpozdeni

Dobrý den.MAm dotaz ohledne menstruace.brala jsem HA a prerusila jsem ji ptz jsem dostala silna antibiotika.Jenze ted uz to bude 2 a pul mesice co jsem to nedostala.delala jsem si uz asi 5 tehotenskych testu.ty vysly v poradku.Muj gynekologmi pichnul vyvolavaci injekci ale uz je to 14 dnu a porad nic.V cem myslite ze je problem?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Mišeliko! Po přerušení užívání HAK je běžné, že tělo i dlouhé měsíce hledá svůj rytmus. Někdy to může trvat i přes rok.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Crohnova choroba, nebo endometrióza? Příznaky (ne)musí napovědět vždy
Jak jste na tom s hořčíkem?
Články: Jak jste na tom s hořčíkem?
Trápí vás problémy se zády...
Rakovina konečníku a tračníku (kolorektální karcinom)
Články: Rakovina konečníku a tračníku (kolorektální karcinom)
Kolorektální karcinom je v...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Jak vám tluče srdce?
Články: Jak vám tluče srdce?
Rychlost tepu, někdy...
Močové kameny
Články: Močové kameny
Močové kameny, urolitiáza...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: