Zpoždění menstruace

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat,snažíme se s manželem o miminko a již 14 dní jsem nedostala menstruaci,dělala jsem si test a byl negativní.Asi před 2 měsíci jsem brala norethisteron kvůli dovolené.Když jsem prášky vysadila menstruaci jsem dostala za 4 dny.Mohou tedy ovlivnit další menstruaci?Nebo je jiný problém?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, norethisteron by zpoždění menstruace zavinit mohl, doporučovala bych ještě cca 14 dní počkat a poté test zopakovat.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Alergie na čerstvé ovoce a zeleninu
Články: Alergie na čerstvé ovoce a zeleninu
Projevy této...
Hodláte to típnout? Čtyři kroky, které jsou pro úspěch naprosto zásadní
Poruchy srážlivosti krve
Články: Poruchy srážlivosti krve
Krvácivé stavy se projevují...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Amniocentéza
Články: Amniocentéza
Amniocentéza, odběr plodové...
Mravenčení končetin – pouze nepříjemný příznak?
Články: Mravenčení končetin – pouze nepříjemný příznak?
Brnění je nepříjemný pocit...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: