Zpoždění menstruace

Byla jsem nemocná měla jsem angínu a brala jsem penicilín a po ukončení léčby jsem spala se svým přítelem a mám zpoždění 4 dny. Nemám to pravidelné, občas mám zpoždění i týden, ale k tomu jsem teď nachlazená (zánět močových cest). Může to být kvůli tomu?

Odpověď odborníka:

Dobrý den- spekulace Vám nepomohou- doporučuji gynekologické vyšetření..

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
-5 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Ženská masturbace
Články: Ženská masturbace
Mnoho žen ještě stále žije...
Létejte bezpečně i s onemocněním srdce
Články: Létejte bezpečně i s onemocněním srdce
Chtěli byste někam letět...
Ucpaný nos může upozornit na další zdravotní problém
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Sexuální výchova: Masturbace u dětí
Články: Sexuální výchova: Masturbace u dětí
Masturbace je normální...
Tajemství chemoterapie
Články: Tajemství chemoterapie
Rakovina – slovo, které v...
Na bolesti hlavy platí změna jídelníčku i homeopatika
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: