Zpoždění menstruace

DObrý den, 13.8. jsem užila tabletku Escapelle 3 hodiny poté, co nám praskl kondom, menstruace byla 14.8. jak měla být, ale teď v září ne, má zpoždění cca 6 dní, mohu být těhotná nebo to způsobily hormony v tabletce? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Pokud byl poslední styk v srpnu a po něm požita tableta Escapelle, o graviditu by se jednat nemělo,udělejte si gravitest a bude li negativní a menses se nedostaví do 14 dní navštivte gynekologii. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Střeva
Články: Střeva
Starověký lékař Galén...
Crohnova nemoc: ohrožení pro dvojčata?
Články: Crohnova nemoc: ohrožení pro dvojčata?
Sice se nedá jednoznačně...
Trombóza kvůli antikoncepci? Velmi ojedinělá
Články: Trombóza kvůli antikoncepci? Velmi ojedinělá
Média se v současnosti plní...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Potraviny, které prospějí žilnímu systému
Články: Potraviny, které prospějí žilnímu systému
Žilní systém je síť cév...
Cesta k řídnutí kostí vede přes alkohol
Články: Cesta k řídnutí kostí vede přes alkohol
Vápník je základní živina...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x