Zrychlený tep srdce a řídší stolice

Obracím se na Vás s problémem , který mívám poněkud delší dobu , né denně ale skoro stále . Ten problém je zrychlený tep , než to však začne tak mi na rukou žile co jsou v okolí zápestí z vrchní strany , se jaksi zmenší a jakmile se zmenší tak v tu dobu začíná to jak je mi divně , začne bušení srdce , naposled když jsme měl ten zrychlený tep 160/100 a 136 tepů za minutu , odvezen jsem byl sanitkou v ten den před cca 2,5 měsíci , nyní Ty problémy nejsou tak velké ale dějí se , vždy mi začne divně tepat v žilách , a v okolí hrudního koše mívám divný pocit , jako by mi v srdci , nebo u srdce přeskočilo . Beru nyní Egilok 25 mg , dvě půlky tohoto prášku deně , je mi 22 v okolí pravé strany 5-7 centimetr od kláčního kloubu kosti , mám nějakou hrbolku v které mi křupe a jednu dobu dost bolela . Mívám divné těžší dýchání , dřív to vždy přišlo až na večer teď to většinou bývá večer a podruhé zase během dne . Chci se z toho vyléčit , ale nevím jak . Bylo mi natočeno EKG , dán holter spal jsem i na JIP . Ale bez úspěchu , chci sportovat chodit na akce s kamarády ale nemohu , a jako doraz na konec mívám řidčí stolici , a u ní takové zbarvení . Nevím co to je , tvrdé alkoholické nápoje jsem pil jednu dobu když jsme s kamošem, chodil ven bavili jsme se a tak , zkoušeli jsme i Mariuhanu ale tu neužívám , jen jsem experimentoval tak 10 na nejvíš 20x za měsíc více ne a jen dvakrát jsem měl stav , jak mívají Ti co kouří trávu . Chci se věnovat sportu , ale bojím se zažěžovat jakkoliv , prosím o co nejdřívější zpětnou odpověď a pomoc . Nevím jak si poradit , není to vůbec příjemný pocit , když se Vám z těžka dýchá a cíte zrychlený tep či občas píchnutí v levé straně pod hrudním košem a občas , při nádechu silné píchání v okolí ledvin. Děkuji moc za pomoc a radu . Přeji krásný zbytek dne .

Odpověď odborníka:

Nevím jaké vyšetření Vám byla provedena a kdo vám nasadil Egilok 25mg. Bude vhodné provést ultrazvuk srdce, poté bude vhodné vyšetření u kardiologa, který rozhode o dalším postupu. Jsou pacienti, kteří mají vyšší tep a nepříjemně to pociťují, ale nejde o žádnou vážnou chorobu. Nejdříve se musí vyloučit onemocnění srdce, poté dále postupovat. Více Vám na dálku nemohu poradit. Doufám, že vše dobře dopadne.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: