Ztráta ejakulátu

dobrý den, je mi 55 let, nekouřím, alkohol příležitostně, běhám a jezdím na kole. Beru lék Lozap na vyšší tlak (tlak již 2 roky v pořádku) a asi dva týdny jsem dostal lék Omnic Tocas 0,4 (močový měchýř). Již asi více jak půl roku pozoruji, že někdy docházelo k vyvrcholení bez ejakulátu. Když jsem počkal třeba více jak 10 dnů tak se ejakulát naschromáždil a bylo vše v pořádku. Jenže doba se prodlužovala a nyní dochází k suchému vyvrcholení. Po orgasmu jsem nezaznamenal zakalenou moč. Neléčím se na cukrovku, cholesterol v normě atd. Samozřejmě později budu muset zajít k doktorovi, ale nemohl by jste mi poradit, zda nejde koupit v lékárně nějaký lék, který bych zkusil zda pomůže než půjdu k lékaři? děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nepotěším vás, žádný lék s takovou indikací neexistuje. Navíc příčin může být více - anatomické i funkční. Doporučuji vyčkat do návštěvy urologa. Zdraví LJ

MUDr. Luboš Janů Ph.D.
MUDr. Luboš Janů Ph.D.

Specializace: Psychiatrie
Pracoviště: Ambulance Smrková ulice, Plzeň

 
Líbí se vám odpověď?
-5 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: