Ztráta erekce během sexu

Dobrý Den,chci se vás prosím zeptat mám problém ohledně erekce během sexu s moji přitelkyní.Náš vztah je dlouhý přes 2 roky a bezproblémový.Je mi 20 let pravidelně posiluju už několik let,nekouřim a ani nepiju.Poslední dobou jsem unavený a moje erekce po chvíly upadá,chci se zeptat jestli to může být nízkou hladinou testosteronu popřípadně jestli mám začít užívat léky na jeho obnovu viz(Clomid,Tamoxifen atd) předtim sem takový problém nikdy nemněl předem díky za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den.Rozhodně se,prosím,nesnažte řešit svůj problém samoléčením.Nejprve byste měl zajít ke svému praktickému lékaři a absolvovat alespoň základní vyšetření,zároveň Vás lékař jistě nasměruje k případné další konsultaci/urologie,sexuologie/.Nikdo Vás nebude odsuzovat,před nikým se nemusíte stydět.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x