Ztráta menstruace

Dobrý den, před více jak dvěma měsíci jsem vysadila HA, díky čemuž jsem se konečně zbavila kvasinkove infekce, která už předtím byla dvakrát lecena práškem Diflucan (nebo tak nějak, nepamatuji si přesně název) ,vaginálními tobolkami i mastickami. Ale od té doby se mi nedostavila menstruace. Příznaky mám pořád stejné - bolí mne záda v oblasti ledvin, bolí mne v podbřišku, špinim, ale menstruace nikde. Chci se zeptat jak dlouho můžu ještě čekat, než se mi menstruace dostaví sama od sebe, než budu muset na gynekologii na vyšetření? Děkuji

Odpověď odborníka:

2 měsíce je dost dlouho pokud je gravitest negativní měla by jste vyšetření absolvovat. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: