Ztráta menstruace

Dobrý den, je mi 27 let. Po vysazení hormonální antikoncepce se mi ztratila menstruace. Paní doktorka mi už asi rok předepisuje hormony Orgametril. Pokud je užívám, menstruace je v pořádku. Pokud jej přestanu brát, menstruace opět zmizí. Dále se také léčím se štítnou žlázou (snížená funkce, užívám Euthyrox) a také s "obrácenou" imunitou, která je momentálně v pořádku. Protože bych ráda otěhotněla, chtěla bych se zeptat, jestli je postup léčby v pořádku. Nebo co byste mi doporučoval, aby se mi menstruace i bez užívání hormonů upravila. Děkuji předem za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nerozumím pojmu "obrácená" imunita. Ztráta menstruce je poměrně vážný problém, který by měl být velmi podrobně vyšetřen. Pokud ale máte hormony štítné žlázy v normě (na kontrolách z krve vše OK), potíže s hormonálním systémem by neměly se štítnou žlázou přímo souviset. Žádejte o toto podrobné vyšetření svého gynekologa, léčení JEN hormony není řešení, měla by se nejprve vyloučit jiná příčina...třeba syndrom polycystických ovarií /info zde: http://www.ulekare.cz/clanek/co-trapi-zeny-se-syndromem-polycystickych-ovarii-3663 /, ale těch příčin může být opravdu velmi velmi mnoho (jejich popis a výčet přesahuje moje možnosti tady v poradně). Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: