Ztráta menstruace

Dobrý den, 12 let jsem brala antikoncepci,posledni dva roky yadine. Pred pul rokem jsem ji vysadila a menses jsem mela dvakrat po sobe a dalsi vice nez 3 mesice nemenstruuji. Gynekolozka mi pichla Agolutin a a zatim zadna reakce. Pokud se menses nedostavi,jaky je dalsi postup? Doktorka mi rikala,ze pokud se nedostavi,tak je jedine reseni znovunasazeni HA. Ja ale prasky brat nechci, jelikoz chci nechat tehotentvi volny prubeh. Je mozne vubec otehotnet?A je vubec nejaka sance,ze menstruaci prirozene jeste nekdy dostanu? Je mozne,ze kvuli tomu nebudu mit deti? Jaka je jina alternativa reseni,nez znovunasazeni HA....Dekuji mnohokrat.

Odpověď odborníka:

Jedná se velmi pravděpodobně o hormonální poruchu,léčba tedy bude také hormonální,nepropadejte panice že by jste menses nikdy nodostala,nebo nemohla otěhotnět,jedná se o častou poruchu a zvládnutelnou při správné léčbě. Příjemný den.

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x