Ztráta menstruace

Dobrý den, před jsem po porodu nemohla dostat mens tak mi dal doktor injekci abych ji dostala a měla jsem si vzít hned antikoncepci jenže jsem si ji nevzala a znova jsem to nedostala tak jsem sla opet na injekci ted jsem brala rok antikoncepci a zfinančních důvodu jsem si ji nevzala a nemohu to dostat. mám jít zase na injekci a nebo by se to už mělo řešit jinak ? je to vůbec normální? děkuji za odpoved

Odpověď odborníka:

Dobrý den, může to být porucha cyklu. Navštivte gynekologa.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Leukocyty a trombocyty Chci se zeptat co znamená zvýšená hodnota leukocitů a...
  • Tachykardie Často mě zlobí tachykardie, naposledy jsem to už nevydržela a jela...
  • Bolest břicha a další problémy Přicházím s problémem, který mě hrozně trápí...
  • Průjem Uz druhy den co vypiju ci snim tak to jde spodni cestou ven... mam lehkou...
  • Zahlenění Po 6ti letech jsem v září nastoupila zpět do práce po mateřské.CCA od...
  • Naražená kostrč Den zpátky jsme měli schůzku s kamarády a samozřejmě padla i...
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x