Ztráta menstruace

Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o radu. Asi 4 roky jsem brala HA Jeanine, vše bez problému, zpočátku jsem sice měla bolesti hlavy, ale ty později odezněly. Tuto antikoncepci jsem vysadila, protože jsem chtěla tělo nechat " odpočinout" a také jsem neměla stálého partnera a byla zbytečná. Po vysazení se mi dostavila první menstruace v očekávaném termínu, ale následné měsíce se nedostavila vůbec a chodila jsem na vyvolávací injekce ( ale stejně jsem ji měla cca 40 dní) moje gynekoložka mi řekla, že pokud jsem měla nepravidelnou menstruaci před HA je to normální. Předminulý měsíc jsem byla nucela použít Escapelle ( užila jsem ji po 7 hodinách od styku) a za 5 dní příšla " menstruace" začala několika denním špiněním a cca 4 dny slabého krvácení (nevím jestli to byla menstruace nebo krvácení ze spádu) a následbě za 18 dní jsem musela užít Escapelle znova (taktéž po 7 hodinách) a opět za 5 dní přišlo špinění a mentruace. Byla jsem u své gynekoložky která mi předepsala antikoncepci a řekla že ji můžu začít užívat , když dostanu menstruaci po té Escapelle ( pro tabletky jsem byla v den , kdy jsem si vzala druhou tabletku Escapelle a čekala na příchod menstruace) a gynekoložka říkala, že i 5 aní po té druhé escapelle se krvácepí považuje za normální menstruaci a dále mi řekla že mám počkat dva dny až odezní špinění a začne silná mentruace. Menstruace teda přišla za 5 dní jak už jsem psala po užití druhé escapelle, v den kdy byla silná jsem si vzala první tabletku z plata a tím se menstruace začala zeslabovat a měla jsem ji asi 3 dny a velmi slabou ( normálně mívám asi 5 dní) při užívání tabletek HA, žádný problém nebyl dokončila jsem plato a v 7 denní pauze očekávala menstruaci ( vždycky přišla 3 den od poslední tabletky) ale menstruace se nedostavila vůbec. Myslíte si že můžu být těhotná, že jsem antikoncepsi začala užívat nesprávně ne v době pravé menstruace, ale v době " menstruace" ze spádu po užití escapelle? Po užití HA tabletek jsem samozřejmě čekala 7 dní než začnou účinkovat, jinak jsem měla nechráněný pohl. styl. V průběhu braní HA jsem si dělala 3 těhotenské testy, všechny negativní, abych se ujistila, že Escapelle byla účinná. Můžete mi prosím říct, čím je způsobeno, že jsem nedostala menstruaci v 7 denní pauze a jestli jsem antikoncepsi začala správně užívat v té" menstruaci ze spádu" . Dále jaké je riziko otěhotnění při užití dvojí tabletky Escapelle v jendom měsíci a následné užívání HA. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, postup byl správný, menstruaci dostat nemusíte, pokud sliznice nenaroste,jak má. Pro svoji jistotu si udělejte test, bude na 99,9%negativní a pokračujte další platíčko.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: