"ztráta menstruace" po rozchodu

Dobrý den mám dotaz ... Jsem 14 dní po rozchodu nesu to strašně těžce...Mám jít na gynekologickou operaci (s přítelem jsme chtěly miminko jedná se o odstranění septa) menstruace měla přijít 11 března mám ji pravidelnou cca po těch 29 30 dnech ...ale stále jsem neodmenstruovala z toho stresu a do operace to nestihám odložily termín o tri dny ale stejně nic ani příznak ...dostala sem dvojitou dávku agolutinu a stejně nic...těhotná nejsem ..ani z vysledku krve ani teh. testu je mozne ze bych mohla ms uplne ztratit ? Vystresovala jsem svuj organizmus na maximum a jsem vyrizena zhubla sem 13 kilo. A ted nevím jak to řešit je mi trapne furt přesouvat terminy operace predoperacni uz mam ale nesmi byt starsi vic jak 10 dni a opet to obyhat...se mi moc nechce...S přítelem jsme spolu byli 5 let ... A prostě to nejde snést. Předem děkuji

Odpověď odborníka:

Stres skutečně spolu s tak radikální ztrátou váhy může způsobit poruchy cyklu,někdy je potřeba Agolutin opakovat nebo i přidat léčbu estrogeny případně antikoncepčním přípravkem,poraďte se se svým gynekologem. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: