Ztráta menstruace ve 42 letech při používání antikoncepce

e mi 42 let a do listopadu 2015 jsem měla pravidelnou menstruaci jako hodinky. Po porodu dcery 10/2011 jsem začala brát antikoncepci na bázi 21 dní a 7 dní pauza, kdy se menstruace dostavila v neděli ráno. V listopadu 2015 jsem neměla menstruaci a dělala jsem si dva testy a byly negativní. Navštívila jsem lékaře, opět test z moče a opět negativní. Doktorka mi řekla, že se to po hormonální antikoncepci může stát, a že některé ženy nemají menstruaci vůbec. Což chápu, kdybych přestala menstruovat po porodu dcery, kdy jsem antikoncepci začala užívat. Ale nyní, skoro po 5ti letech? Moje maminka mi říkala, že mohu být v přechodu. Ale je mi teprve 42 let. Je možné, že je se mnou něco v nepořádku? A nebo je to doopravdy zcela normální průběh? Děkuji za odpověď. P.S.: Na doporučení lékařky, stále antikoncepci užívám, pravidelně.

Odpověď odborníka:

Nejlepší by bylo dokončit načaté plato zkontrolovat vyšetření včetně ultrazvuku a vyčkat menses pokud se nedostaví byla by vhodná kontrola hormonálních hladin. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: