Ztráta menstruačního cyklu po vysazení ha

Dobrý den pane doktore. Před pěti měsíci jsem vysadila HA díky dlouhodobému vycestování do zahraničí a od té doby jsem nedostala menstruaci. Po třech měsících jsem navštívila místní gynekologii, kde mi udělali pouze těhotenský test z moči - negativní a v pořadí už druhý, jeden jsem si dělala sama. Minulý týden jsem absolvovala další návštěvu lékaře, opět těhotenský test a tentokrát odběr krve, výsledky ale nemám, prý dorazí e-mailem. Navíc se mi velmi zhoršila pleť a za oněch 5 měsíců jsem přibrala 15 kg, aniž bych změnila stravovací návyky. Samozřejmě chápu, že tímto způsobem mi těžko stanovíte diagnózu, sama si myslím, že je to díky velkým změnám v mém životě, i když mě absolutně nestresují. Ale jak dlouho myslíte že je rozumné čekat, jestli si s tím tělo pořadí samo? Mimo jiné nechci mít rozměry kredence a obličej jeden velký a podebraný bolák... Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den.

Odpověď odborníka:

Je potřeba stanovit hormonální hladiny-to je asi ten odběr krve,který vám dělali a dále postupovat podle výsledků,bez jejich znalosti vám skutečně nemohu více říci. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x