Ztráta pocitů

Dobrý den. Mám problém který řeším už několik let s několika psychology i psychiatry. Zhruba ve věku 13 let jsem postupně přišel o veškeré pocity. Nic mi bohužel nezabralo až na krátkou dobu kdy jsem bral opiáty na bolest. Před pár dny jsem se ale asi trochu předávkoval vitamínovým komplexem vápníku, zinku a hořčíku a začal jsem mít na pár hodin pocit že... věci okolo sebe začínám cítit. Jen chci poznamenat, že nemám časté křeče, padání vlasů. Ještě dodám že ve čtyřech letech jsem měl úraz slinivky břišní v době před pubertou jsem asi dva roky bral drobné dávky léku na zpomalenou činnost štítné žlázy. Můj dotaz je, jestli netrpím nedostatkem nějaké z jmenovaných látek která způsobuje mé potíže. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Doporučovala bych vám nechat si udělat u praktického lékaře krevní rozbor minerálů a konzultovat problém i s ním. Je klidně možné, že významný deficit některých látek může přizpívat k vaší poruše.

PhDr. Jana Müllerová
PhDr. Jana Müllerová

Specializace: Psychologie
Pracoviště: Psychologická pomoc Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: