Zvracení

Dobrý den, beru antikoncepci Lindynette 20, v úterý jsem si vzala 16. tabletku z balení asi v 19:15 a kolem 22:00 jsem zvracela. Další tabletku jsem si vzala až klasicky ve středu v 19:00. Totéž ve čtvrtek a v pátek. V pátek asi hodinu po užití tabletky jsem měla pohlavní styk, jaké je riziko otěhotnění? Popřípadě jak mám dále pokračovat v užívání pilulek, v platíčku zbývají již jen 2, mám pokračovat s braním dalšího nebo udělat 7 denní pauzu? Děkuji

Odpověď odborníka:

Tableta ještě nemusela být vštřebána,proto jistě risiko otěhotnění existuje, udělejte si 7 denní pausu během který by měly přijít menses a pak normálně pokračujte příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Ergometrie
Články: Ergometrie
Ergometrie, šlapání na kole...
Nachlazené miminko: zmírněte rýmu a usnadněte mu dýchání
Antialergika bez předpisu – zorientujte se!
Články: Antialergika bez předpisu – zorientujte se!
Alergie sama o sobě je...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Nový život aneb sedm signálů časného těhotenství
Články: Nový život aneb sedm signálů časného těhotenství
Ještě než si uděláte...
Dieta při ulcerózní kolitidě musí být ušitá na míru
Vodní dýmka a její skrytá nebezpečí
Články: Vodní dýmka a její skrytá nebezpečí
Obecně se ví, že kouření...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: