Zvracení

V poslední době díky manuální práci se stereotypním pohybem se objevili (1.) bolesti krční a hrudní páteře, které způsobují nepříjemné píchání na hrudi, bolesti u srdce apod. (2.) Jsem alergik (pyl, prach, roztoči, atd.) a prošel jsem si (3.)léčbou Panické poruchy – AD Cipralex + triticco. Začal jsem očistnou kúru a užívám asi dva týdny chlorelu. Začaly se mi množit petechie a skvrny na tělě + během týdne se dvakrát dostavilo zvracení a u druhého zvracení se při konečném odplivání objevila v hlenu krev a zůstal mi pocit nějakého cizího tělesa v krku, který byl doprovázen těžkým a bolestivým polykáním (možné podráždění jícnu?). Může to zvracení být způsobeno účinky Chlorelly na překyselení organismu, nebo je možné i od bolestí páteře? 20 let, aktivní sportovec. Děkuji za odpověď. Přeji pěkný den!

Odpověď odborníka:

Zvracení může být způsobeno potížemi s krční páteří, ale může se na něm podílet i podráždění žaludku po požití Chlorelly či jiné dráždivé stravy.

MUDr. Miroslava Stará
MUDr. Miroslava Stará

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Havlíčkův Brod, Nemocnice Havlíčkův Brod, interní oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: