Zvracení a antikoncepce

Dobrý den! Beru antikoncepci yaz. Stalo se mi, že jsem tři hodiny po požití zvracela. pohlavní styk jsem ani předtím ani potom neměla. Nemám u sebe bohužel náhradní platíčko abych si vzala tabletku náhradní. Mám pokračovat v pravidelném braní až dokonce platíčka? jaký to má vliv na ochranu proti otěhotnění? děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Laylo! Stávající menstr.cyklus považujte za nespolehlivě chráněný a při styku použijte doplňkovou metodu kontracepce - kondom, spermicid ap.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zánět spojivek
Články: Zánět spojivek
Konjunktivitida, zánět...
Salmonelóza stále aktuální (1. díl)
Články: Salmonelóza stále aktuální (1. díl)
Salmonelóza je akutní...
Léčba lupénky: rozvoj medicíny dává naději dalším nemocným
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: