Zvracení dcery

Dobrý den můj dotaz se netýká mne ale mojí 20ti leté dcery, již cca rok se u ní objevuje bezdůvodné zvracení které se v současné době stalo intenzivnější, dcera od svých 8 let pravidelně užívá Euthyrox a v současné době i hormonální antikoncepci. Zpočátku se zvracení objevovalo jen v souvislosti s přerušením a znovu užíváním antikoncepce ale v současné době se zvracení začalo stupňovat a to až na 5x za hodinu dá se říci že téměř vše co dcera sní tak zvrátí, nebo z ní odejde stolicí protože když po jídle náhodou nezvrací tak musí na velkou. Dcera v současné době váží 42 kg je sama ze svého stavu zoufalá, před půl rokem jí praktický lékař napsal prášky na žaludek a stav se relativně zklidnil i na nějakou dobu po jejich využívání ale v současné době se vše vrátilo s větší intenzitou, dle dcery cítí při zvracení silnou hořkost žaludečních šťáv. Nikdo zatím neřekl z čeho nebo proč má dcera takovéto problémy.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, dcera musí být řádně vyšetřena především gastroenterologicky, příp. neurologicky, psychiatricky apod.

MUDr. Miroslava Frčková
MUDr. Miroslava Frčková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: