Zvracení po antikoncepci artizia

Dobrý den, v sobotu jsem užila první tabletu antikoncepce Artizia.Asi hodinu potom se mi udělalo nevolno a zvracela jsem.Včera už jsem užila tabletu, ale už jsem nezvracela.Jen mi je pořád nevolno.Je riziko otěhotnět?Děkuji předem za odpověď.

Odpověď odborníka:

dobrý den, odpoved mate jiz odeslanou

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Šňupání tabáku je stejně nebezpečné jako jeho kouření
Články: Šňupání tabáku je stejně nebezpečné jako jeho kouření
Tabák. Rostlinka z Nového...
Zhoršené vidění v noci může ohrozit život
Články: Zhoršené vidění v noci může ohrozit život
Mnoho lidí si stěžuje na...
Hypofunkce štítné žlázy
Články: Hypofunkce štítné žlázy
Hypofunkce štítné žlázy...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Zánět slepého střeva vzniká...
Kolonoskopie se nemusíte bát
Články: Kolonoskopie se nemusíte bát
Poslal Vás lékař na...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: