Zvýšená sedimentace

Dobrý den, mám dotaz ohledně zvýšené sedimentace. Hodnoty jsou již 2 roky stále mezi 60 - 80. Jsem půl roku po odstranění žlučníku(kámen) a ani tehdy se sedimentace radikálně nezměnila. Léčím se pouze se štítnou žlázou, 1x denně Letrox.Dále užívám pouze antikoncepci Logest. Necítím se nijak ,,nemocně" jsem unavená a bolí mi klouby,ale to připisuji přibývajícím letům.Mám se těmito hodnotami nějak znepokojovat, nebo požádat obvodní lékařku a pátrat dále po příčině? Děkuji za odpověď. Alena U.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Aleno, zvýšená sedimentace je rozhodně signálem, že se v těle něco děje a pokud to chcete řešit, bylo by dobré po příčině pátrat a doplnit i další vyšetření ukazující na záněty v těle. Může jít i o infekci probíhající chronicky - viz vaše únava a bolesti kloubů. Držím palce.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x