Zvýšená srážlivost menstruační krve

Dobrý den, v srpnu jsem vysadila hormonální antikoncepci z důvodu bolesti dolních končetin a zvýšené srážlivosti menstruační krve. Můj gynekolog mi sdělil že by bolest nohou měla ustát po třech měsících vysazení antikoncepce. Nohy mně stále bolí i když už je to více něž 3 měsíce a také se mi nadměrně sráží menstruační krev. Chci se tedy zeptat jestli je ještě brzo to řešit nebo je nutné co nejdříve navštívit gynekologa popř. podstoupit nějaké vyšetření. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, menstruační krev je za normálních okolností nesrážlivá krev, krevní sraženiny se objevují pouze při silnějším krvácení. Gynekologa bych Vám doporučila navštívit. S bolestmi nohou také zajděte na vyšetření, není to normální, aby Vás nohy bolely a je vhodné zjistit příčinu bolesti.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x