Zvýšené hodnoty ca 19-9

Co může být příčinou zvýšené hodnoty CA 19-9 (hodnota 43,49) v souvislosti s zachyceným parox FAP,v.s. při hypokaliemii?

Odpověď odborníka:

Dobrá den, paní Danielo, ca 19-9 je marker nádorových onemocnění.Doporučila bych Vám tedy nechat se dovyšetřit na interním oddělení. Jiné obtíže se u vás neobjevily?

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Chlamidie Chtěla bych se zeptat byla u mě v krvi oběveny pozůstatky chlamidie...
  • Panenská blána Možná to bude znít pitomě ale doposud jsem nějak nepřemýšlela...
  • Karpály na ruce Na konci května jdu na operaci s levou rukou KT. Na pravé ruce...
  • Bolest v levém boku Je mi 13 let a mám dotaz. Poslední dobou mívám nepříjemnou...
  • Křivení pusy Moje 2,5letá vnučka při mluvení křiví pusu.Trvá to již více než...
  • Samovolný únik stolice Už pár dní mě trápí únik stolice. Myslela jsem, že se...
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x