Zyprexa,depakine chrono

Dobrý den.Dcera užívá depakine chrono i zyprexu 2 a půl roku,neměl by ji lékař udělat nějaké lab.vyšetření.Je jí 20 let a mívá občas oteklé kotníky,třes rukou a bušení srdce.Má maniodepr.psych. Děkuji

Odpověď odborníka:

Třes rukou i bušení srdce může patřit k základnímu onemocnění i k nežádoucím účinkům léčby. Váš lékař je jistě o těchto jevech vámi informován. Nicméně ty otoky kolem kotníků právě v souvislosti s rychlejší srdeční akcí by asi zasloužily vyšetření internistou či kardiologem.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x