Chtela jsem se zeptat jestli je...

dobry den,chtela jsem se zeptat jestli je mozne kdyz pred 3 mesici jsem mela spozdenou mentruaci pak me ji vyvolavaly injekci dostavila se me jiz po tom za 6 dni!fdalsi mesic jsem ji dostala 30.zari normalni prubeh dalsi jsem dostala 28.rijna normalni prubeh a ted jsem ji dostala 9.listopdu je to asi 9 dni co me skoncila !tak mam strach aby to nebyo neco spatneho ze ji mam hned po tydnu!je to normalni?co by to mohlo byt!vim ze je to hormonalni poruch ale z ceho to muze byt?je mozne ze by to souvyselo jeste s tou injekci pred3 mesici nebo jak je to dlouho a nebo to muze byt neco jineho!ja se jen bojim abych treba nemela nejakou cystu nebo nevim neco spatneho!volala jsem memu gynekologovy a rek mi ze kdyz to neprestane do ctvrtke dnes je pondeli ze mam prijjit?!a co by semnou delal musela bych na nejake vysetreni kvuly tomu nebo co by bylo?mam hrozny strach!dekuji moc za odpoved

Odpověď odborníka:

může se jednat o hormonální poruchu určitě navštivte vašeho gynekologa aby vás vyšeřřil provedl ulrazvukové vyšetření ev provedl odběry krve

 
 
 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: