Již 8 let bez přestávky užívám...

Dobrý den, již 8 let bez přestávky užívám hormonální antikoncepci.Nyní jsem se rozešla s dlouhodobým partnerem a pohrávám si s myšlenkou že bych antikoncepci vysadila.Kamarádky mi radí jednoznačně vysadit, protože je to prý škodlivé a mohla bych mít jednou velké problémy s otěhotněním.Je to pravda?Mě se moc nechce jí vysadit, mám pravidelnou menstruaci, snáším HA bez problémů, zkrátka jsem na ní zvyklá.Co si o tom myslíte?Děkuji za odpověď.Jana

Odpověď odborníka:

po vysazení HAK je možné , že nebude menstruační cyklus pravidelný, ale můžete mít naprosto pravidelný i ovulační cyklus, ale pokud HAK momemntálně nepotřebujete, můžete jí vysadit a v případě nutnosti opět začít užívat

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bolest varlat Pane doktore mám problém asi před 3 měsíci sem byl u urologa...
  • Kalcifikace Při RG.mi našli kalcifikaci v semenných váčcích.Co to znamená?Může...
  • Hleny v krku Již rok sem mi vytvářejí v krku hleny k večeru chrapot nemám kašel...
  • Masturbace a růst Je mi 14,5 let a kazdy den masturbuju. Chtel bych se zeptat...
  • Ket po ivf Mam za sebou 1. neúspěšný pokus IVF s 1. Embryem ( 5 ti denní...
  • Zánět dělohy Při preventivni prohlidce mi namerili nepatrne vyšší zelezo v krvi...
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x