Před necelými 14 dny mi začalo...

Dobrý den,před necelými 14 dny mi začalo být špatně od žaludku,nevěnovala jsem tomu příliš velkou pozornost.Již třetí měsíc neužívám antikoncepci neb bych ráda otěhotněla.Antikoncepci jsem brala necelých 7 let,mám již dvě děti.Po vysazení má menstruace byla po 28 dnech,ale nebyla to menstruace jako taková,spíše jedno nebo dvoudenní slabé špinění.A protože mi bylo stále špatně od žaludku a opět jsem začala špinit,ale o 3 dny dřív než měla být menstruace,udělala jsem si z ranní moči těhotenský test-byl pozitivní.Ale za další dva dny už zase negativní.Byla jsem u svého lékaře,ten podle ultrazvuku zjistil,že má děložní výstelka je velmi slabá a tudíž se nemělo oplodněné vajíčko kde uhnízdit.Na úpravu měsíčků mi byly napsány hormonální tablety:Estrofem a Duphaston.Mělo by se to upravit.Ale mě zajímá zda-li skutečně mohlo jít o těhotenství a jestli ty příznaky (nevolnosti a zvracení) tomu mohly odpovídat? Děkuji.T.-34 let

Odpověď odborníka:

při slabém zakrvácení a pozitivním gravitestu by měl být proveden ještě test serového hcg-těhotenský test z krve , aby se vyloučilo případné neprospívající nebo mimoděložní těhotenství.K obnově menstr.cyklu se užívají vámi zmíněné prepráty.Vaše obtíže mohli být způsobeny těhotenstvím

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: