Před třemi týdny jsem začala...

Dobrý den.Před třemi týdny jsem začala brát antikoncepci.Ale od té doby stále menstruuji. Je to normální?

Odpověď odborníka:

Dobrý den. I to se může stát. Zřejmě vám dávka hormonů obsažená ve vaší antikoncepci nestačí a bylo by potřeba zkusit antikoncepci s mírně vyšší hladinou hormonů. Také záleží na tom, jaké preparáty jste v minulosti tolerovala. Zatím tuto antikoncepci užívejte pravidelně dál a domluvte si konzultaci se svým gynekologem. T.Masaříková

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Kardiostimulátor oslaví půl století existence
Články: Kardiostimulátor oslaví půl století existence
První kardiostimulátor byl...
Problémy s erekcí jako zkouška vztahu?
Články: Problémy s erekcí jako zkouška vztahu?
Většina žen se někdy během...
Jak jste na tom s hořčíkem?
Články: Jak jste na tom s hořčíkem?
Trápí vás problémy se zády...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: