Bile fleky na mandlich

Dobry den, je tomu jiz 5 dni co jsem do dobrala atb, kdy jsem prodelala anginu.viz foto 1... nyni me.zacina zase lehce bolet na prave strane a mam stale fleky mandle.Chci se zeptat zda fleky meli zmizet po atb, ci nikoliv.stery mi nebrali rovnou nasazeni leku.mam doma male dote a mam strach aby to nebylo neco horsi.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, změny na mandlích by při léčbě měly vymizet. Pokud máte tedy 5 dnů po dokončení předchozí léčby potíže znovu, je vhodné opětovně navštívit lékaře.

MUDr. Aleš Ducháček
MUDr. Aleš Ducháček

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktický lékař, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Vlčí zrno Prosím o radu. Na konci září se mi udělalo na očním víčku vlčí zrno...
  • Operace menisku V březnu tohoto roku jsem byl na operaci vnitřního menisku...
  • Bíle pupínky na penisu Můžete mi prosím poradit, co by to mohlo být? Sex jsem...
  • Lék zaldiar Ortoped mi předepsal lék Zaldiar, na bolest kyčle. Mám nedůvěru k...
  • Poševní výtok Mám dotaz už asi půl roku mám vaginální výtok který nesvědí ani...
  • Vysoký tep Mám takový problém. Trápil mě vysoký tep,který se pohyboval okolo 115...
 
Naposledy čtené: