Bílý svědivý výtok

Dobrý den, asi před 3 měsíci jsem měla problém s bílým svěivým výtokem...měla jsem vysazenou antikoncepci, kterou jsem v te době začala znovu brát, doktor mi dal vaginální tabletky a řekl mi, že je to způsobeno tím, že jsem po dlouhé době začala brát antikoncepci. Jenže těď se mi to vrátilo a už mě to cca.4 dny trápí znovu přitom antikoncepci už jsem nevysazovala... :O můžu poprosit o radu ?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, opakované svědivé výtoky z pochvy jsou velmi častým poblémem. Pokud nepomůže některý z volně prodejných léků, o nejvhodnějším se poraďte s lékárníkem, je nutné navštívit lékaře, který rozhodne o vhodné léčbě.

MUDr. Renata Kavanová
MUDr. Renata Kavanová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: soukromá praxe My.Gyn, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+5 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: