Bolest na hrudi

Dobrý den, poslední dobou mám bolest na hrudi a mám pocit, že se hned zadýchám a nekdy mam i neciste videni. trpím úzkostmi, ale tak zle mi ještě nebylo. Každé ráno beru Venlafaxin a na noc 1/2 Xanax 2mg. Uz podruhe me vzbudila bolest na hrudi a hned me po celem tele polit pot a buseni srdce. Pred 14 dny jsem zacala cvicit, abych si trochu vytvarovala postavu a jednou stoji pri behu mi namenil tep 177, to je pry vysoky. Tak bych Vas prosila o radu, co mam delat. Jsem uz z toho trosku vycerpana a unavena. Dekuji

Odpověď odborníka:

Dobrý večer, paní Adelo, děkuji Vám za dotaz. Bolesti na hrudi jsou indikací k internímu vyšetření- včetně EKG /elektrokardiografie, posouzení činnosti srdce-rytmus, přítomnost arytmií či nedokrvení-ischemie/, event. i RTG hrudníku. Diferenciální diagnostika bolestí na hrudi je široká- od neškodného namožení pohybového aparátu /v důsledku cvičení/, přes abnormální tlak krve, zápal plic až po plicní embolizaci či infarkt srdečního svalu. Bez klinického vyšetření a dalších pomocných vyšetření nelze diagnostiku provést. URČITĚ JE NA MÍSTĚ NAVŠTÍVIT SVÉHO PRAKTICKÉHO LÉKAŘE EVENT.INTERNISTU S CÍLEM DIFERENCIÁLNÍ DIAGNOSTIKY POTÍŽÍ. Do té doby cvičení vynechte, pravděpodobně jste začala trénink příliš intenzivně. Držím Vám palce. S pozdravem.

MUDr. Anna Svatová Bodnárová
MUDr. Anna Svatová Bodnárová

Specializace: Pneumologie
Pracoviště: Léčebna tuberkulózy a respiračních nemocí Janov

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: