Bolest při sexu

Dobrý den, je mi 18let a už 2roky beru HA (začínala jsem na Katye, pak jsem brala Yadine a teď beru YAZ)... Katyu sem prestala uzivat jelikoz jsem mela s pritelem problemy pri sexu, ztratila jsem uplne chut. Po Yadinu jsem zvracela ale chuť se o 80% zlepšila a teď beru YAZ a je to to samé jako u Katyy. Jelikož jsem často nemocná beru ATB, a měla jsem už dvakrát mykózu. On té doby mám strašné bolesti při sexu, nedá se to vůbec vydržet. Když jsem to řekla mé gynekoložce řekla mi že to může být úzkou pochvou a ať používáme lubrikant. Už nevím co mám dělat, nechci kvůli tomu ztratit přítele. Prosím o radu. Děkuji

Odpověď odborníka:

dobrý den, tyto obtíže by bylo jutné vyšetřit,zda nepokračuje zánět v pochvě.bolestivost může být nyní již i psychického rázu, kdy je předem obava ze styku,že to bude bolest.vnitřně se stáhnete a tělo neprodukuje dostatek přirozeného lubrikantu.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: