Bolest prsou

Dobrý den, mám dotaz ohledně zvětšení a bolesti prsou při braní HA Eloine. Menstruaci jsem měla před týdnem a proběhla jako vždy. Tento měsíc jsem zpozorovala, že se mi o něco zvětšila prsa. Od včera mě ale také začala bolet, jakoby z vnější strany. Prsa mě bolí pouze když na "zmáčknu" . Mohlo by se snad jednat o těhotenství, když beru HA a ani jednou jsem nevynechala ?

Odpověď odborníka:

Prsa jsou orgán na který působí hormony,může to být tedy spíše vedlejší učinek antikoncepce, poraďte se s vaším lékařem o změně, případně zkuste Agnukaston. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x