Bolest u srdíčka

Dobrý den, bude mi 22 let a asi 2 roky se léčím na vysoký tep Vasocardin 200mg 1/2-0-1/2 večer si jej ale někdy nedávám. Chtěla bych Vás poprosiít o radu, někdy mám prostě bolest u srdíčka buďtro píchnutí a nebo takové zaskřípnutí jako pánelní něškdy slabší a někdy trošku silnější, není to každý den ale někdy třeba i celý den slabo když nadechnu,vydechnu...Byla jsem na vyšetření asi před 1.5 rokem na EKG, SONO, HOLTER tam vše prý bylo v pořádku. Prosím poraďte mi, doktorka mi nic nepomůže jsem mladá prý....U doktora už jsem nebyla naposledy jak mi kardiolog naorinoval ty prášky...Prosím o radu, jsem z toho znepokojená mám z toho špatný někdy pocit. Tatínek má defibrilátor má 58 let. Měl 2x srdeční zástavu a arytmii. Děkuji za jakoukoliv radu. Jak si mám pomoct

Odpověď odborníka:

Dobrý den, především nevím, proč si večer prášek neberete?????, není to dobré, protože srdci potom dávka chybí. Berte si jej a neškodte srdíčku...Zkuste také opravdu zajít na psychologickou konzultaci, můžete mít nějaké "věci na srdci", které vás trápí, ale nepřikládáte jim souvislost se svými potížemi, říká se tomu psychosomatická medicína. Přečtěte si o tomto terminu na netu a zkuste bud sychosomatického lékaře ( kontakty http://www.lirtaps.cz/seznam_mapa.htm ), psychologa nebo terapii emoční svobody (eft) či rodinné kostalace. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x