Bolesti nohou a rukou

Dobrý den, na konci měsíce října minulého roku jsem prodělala selhání srdce s následnou diagnózou spongiózní kardiomyopatie, beru tedy léky (Kalnormin, Atram, Furon, Tritace, Verospiron) a mám vyimplantovaný defibrilátor. Poslední týden mě bolí lýtka včetně nohou a ruce společně s prsty, zároveň mě bolí záda mezi lopatkami a krční páteř. Chtěla jsem se zeptat, je pravděpodobné, že je to od zad nebo je možné, že to souvisí s léky, které beru? Mockrát děkuji za odpověď! Jana

Odpověď odborníka:

Dobrý den, vaše obtíže mohou být od zad i od léků, které užíváte. Bude vhodné navštívit vašeho ošetřujícího lékaře a s ním se poradit.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: