Bolesti v konečníku

Dobrý den,už 9 měsíců mě trápí zrůznou intenzitou bolesti střídavě za varlaty,varlat a v konečníku.Bolest v močové trubici jakoby štípání po ejakuaci,měl jsem patery antibiotika-doxybene,azitromycin,cotrimoxazol al forte,augmentin a claritromycin,nicméně bolesti se vrací,můj dotaz je co tyto problémy může způsobovat?Moč a sperma bez nálezu.Nemohli by to způsobovat kvasinky??Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, mohlo by jít o infekci nejrůznějších třeba i vzácnějších původců - kvasinky, chlamydie, ureaplasmata a další - je dobré domluvit se s urologem na podrobnějším vyšetření. Určitě jděte na kontrolu k lékaři, který vás předtím vyšetřovala poproste o hloubkové vyšetření. Také nepíšete, zda jste byl vyšetřen s ohledem na stav konečníku, a tlustého střeva a to nejlépe na chirurgii. Pokud se nic nenalezne, možná by bylo po vás variantou navštívit imunologii, která je komplexním oborem a zkoumá lidskou imunitu jako celek. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
... | Od: Tobyas | 26.10.2012 11:27
Zdravím Vás, mám podobné
príznaky ako Vy... už pol
roka bolesti, pálnie od
konečníku až po močovú
trubicu, mám za sebou
rôzne vyšetrenie, pričom
všetky dopadli viac menej s
negatívnym výsledkom...
preto som Vás chcel
poprosiť o info, ako sa u Vás
proces liečby za tú dobu
vyvinul... Ďakujem
reagovat
 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: