Častá menstruace

Dobrý den, chtěla bych se zeptat co by mohlo být příčinou častého krvácení. Menstruaci jsem dostala tak jak jsem měla, ale poté co skončila, už jsem si nevzala antikoncepci(pohlavní styk nebyl) za týden jsem ji dostala znovu, a menstraci mam něco přes měsíc stále pokaždé tak po týdnu či necelých 14dnů. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nejspíše se u vás dá usuzovat, že problém je způsoben nezralostí hormonálního systému. Je proto potřeba hormonální terapie, tedy hormonální antikoncepce. Zajděte ke svému gynekologovi.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x