Časté močení

Dobrý den, beru HA pravidelně už asi 3/4 roku. Poslední dobou mě trápí časté močení a to hlavně v noci. Už mě to obtěžuje! Není noc co bych nešla! Také mám problém, když provozuji sex s přítelem, tak někdy mě to hrozně pálí. Přes den vůbec, jen po sexu. Ochranu ani lubrikant nepoužíváme. Čím je způsobené tohle? Děkuji za odpovědi a přeji hezký den.

Odpověď odborníka:

dobrý den, močení bych řešila úpravou pitného režimu, nepít večer, pokud to bude bez efektu, řešte to s praktikem. Pálení po styku může být problém v partnerovi, zkuste styk s kondomem, zda to bude také pálit. pokud ne, pošlete partnera na urologii.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x