Červené fleky

Dobrý den, asi před 2 měsíci se mi na krku a v podpaží udělaly uzliny. Šla jsem k lékaři, kde mi paní doktorka napsala antibiotika (Augmentin). Antibiotika však nezabíraly a asi do týdne se mi udělaly červené fleky po celém těle. Následovala tedy vyšetření na kožním, ORL a poté i na hematologii, kde přišli na to, že mám akutní toxoplazmozu. Před týdnem 30.11.2012 byla zahájena léčba (Rovamycine, Biseptol) a dnes 9.12.2012 jsem opět celá červená. Chci se tedy zeptat, jestli můžou mít ty červené fleky souvislost s akutní toxoplazmozou? A nebo to musí být zákonitě alergická reakce na antibiotika? Podotýkám, že Augmentin jsem měla již v dětství a žádnou reakci jsem neměla. Děkuji mnohokrát za odpověď

Odpověď odborníka:

Mezi projevy akutní toxoplazmózy vyrážka patří. Pokud si nejste jistá, zda se jedná o projev toxoplazmózy, doporučuji navštívit infekční oddělení, kde vám jistě poradí.

MUDr. Jana Moravcová
MUDr. Jana Moravcová

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika infekčních, parazitárních a tropických nemocí v nemocnici Na Bulovce

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x