Červené tečky na kůži

Dobrý den, prosím Vás velmi o pomoc s problémem,který mne opravdu hodně trápí cca před rokem se mi udělali první cca 4 červené tečky na rukou nechal jsem si je odstranit a vše bylo v pořádku, nyní po roce se mi jich udělalo cca dalších 5 a během delšího milovaní s mou přitelkyní se mi jich za večer udělalo cca 30, na plastice mi doktorka doporučila Ascorutin 3x 2tbl. denně,ale bohuzel nezabirá. Jsem z toho opravdu zoufalý ji mi 25 let, jim zdrave, aktivne sportuji, jsem štihlé sportovní postavy. Ke specialistovi jsem se již objednal,ale má na mne čas až za měsíc. Mohu použít nějaké silnější prášky? Vitaminy apod. ? Děkuji za jakoukoliv odpověď.

Odpověď odborníka:

Může jít o tzv. petechie - drobná tečkovitá krvácení do kůže. Jsou způsobeny krvácením kapilár, mohou vznikat spontánně, nebo při zvýšení krevního tlaku. Rozhodně byste měl být vyšetřen hematologem, příčinou může být i např. alergická vaskulitida. Bez podrobnějšího vyšetření není možné doporučovat jiné léky, užívejte ten Ascorutin 3x2 tbl. denně.

 
Líbí se vám odpověď?
+6 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: