Červený nos

Dobrý den, trápí mě obtíže s červeným nosem, beru lék methotrexate na revmatickou artritidu občas dochází k červenání hlavně v oblasti obličeje. Nyní se mě již dobu drží červená špička nosu je to nebolestivé ale otravné, v lékarne mě doporučily bepanthen antiseptický k desinfekci a hojení drobných poranění. Děkuji za odpověd

Odpověď odborníka:

Protože se jedná o vedlejší účinek Metotrexátu, tak je velmi obtížná léčba .Můžete se pokusit o korekci Imazol pastou.

MUDr. Jitka Dobešová
MUDr. Jitka Dobešová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Dermatovenerologická ambulance Nemocnice Šternberk

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Jak se chránit před alergickým zánětem spojivek?
Články: Jak se chránit před alergickým zánětem spojivek?
Zarudnutí a svědění oční...
Trápí vaše oči alergické příznaky? Jen studený obklad nestačí
Máte bolesti při sexu? Nejste samy...
Články: Máte bolesti při sexu? Nejste samy...
Milování většinou bývá...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Ječné zrno
Články: Ječné zrno
Ječné zrno, hordeolum, je...
Nespecifická hyperreaktivita spojivek je u alergiků častá
Články: Nespecifická hyperreaktivita spojivek je u alergiků častá
Mezi příznaky "nespecifické...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: