Citlivá prsa po menstruaci, beru bonadeu

Dobrý den, chci se zeptat na citlivá prsa. Jsem zvyklá že před menstruaci mě prsa bolí, ale teď mám ani týden po a jak jsem začala brát další platíčko antikoncepce, tak mě začala prsa bolet i s citlivostí bradavek, nedá se na ně skoro sáhnout. Bolí mě asi 5 dnů. Druhý měsíc beru Bonadeu, jestli to nemůže být kvůli ní? A k bolesti prsou se přidala i bolest v podbřišku, není stálá ale nárazová, chvilku napravo pak zase nalevo. Děkuji za odpověď, hezký den.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, může to být antikoncepcí, prom jistotu si udělejte test, jestli nejste těhotná.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: