Jazyk

Dobrý den mám dotaz, byl jsem nemocný natýkal mi krk a jazyk. Pán doktor mi dal penicilín. Já jsem ho dobrá ale po několika dnech mám na jazyku takový praskliny. Docela to bolí a trochu i pálí vůbec nevím co to je. Mám tam i takový červený fleky. Prosím o radu a děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, podle Vašeho popisu se jedná o poměrně typickou změnu jazyka po hořečnatých onemocněních. Pijte hodně tekutin, čistěte si dobře zuby, užívejte vitamin B komplex a vše se dá rychle do pořádku. S pozdravem, Jan Stuchlík

MUDr. Jan Stuchlík
MUDr. Jan Stuchlík

Specializace: Zubní lékařství
Pracoviště: Dentální klinika Jan Stuchlík

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Víte, jak funguje hormonální antikoncepce?
Články: Víte, jak funguje hormonální antikoncepce?
Skutečnost, že hormonální...
Chřipka a kojení
Články: Chřipka a kojení
Pomalu nastává období, kdy...
V laboratoři zjistí užívání některých drog i po měsících!
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Játra v ohrožení: jak poznat problém
Články: Játra v ohrožení: jak poznat problém
Játra jsou životně důležitý...
Ženská masturbace
Články: Ženská masturbace
Mnoho žen ještě stále žije...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x