Jizvy po akné

Dobrý den, chtěla bych poprosit o radu. Před půl rokem se mi začlo dělat nehorázné akné po tvářích, bylo způsobeno hormonální poruchou. Začala jsem brát kapky Gynex, co mi známá doporučila. Akné se mi zcela hojí, ale zůstavají mi zarudlé jizvy a hluboké díry po akné. Chtěla bych se zeptat,zda se to dá léčit nějakými krémy(četla jsem,že pomáhá citron na vybělení jizev, je to pravda?) nebo to samo vymizí,nebo je již pozdě. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Milá Sabinko, podle fotografie jsou jizvy zřejmě čerstvé, talže by měly časem vyblednout. Vhodné by bylo ovšem navštívit zavčas dermatologa, který podle charakteru jizev doporučí terapii (Skinoren krém, slupovací kůra Unnovou pastou nebo ošetření laserem)

MUDr. Jitka Dobešová
MUDr. Jitka Dobešová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Dermatovenerologická ambulance Nemocnice Šternberk

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: